Ben üç öğün veriyorum. Kahvaltıda bir yumurta sarısı, 2 zeytin, kibrit kutusu kadar peynir( suda bekletip tuzunu çıkartıyorum) çeyrek avokado, yarım ceviz rendesi. Bunların hiçbirini karıştırmıyorum küçük parçalar halinde besliyorum, ek gıdaya başladığımdan püre neredeyse hiç püre vermedim. Öğlen genelde sebze, bazen bebekler için sebzeli makarna veya meyveyle irmik. Yanında yoğurt veriyorum mutlaka. Akşam et( köfte, kuzu haşlama, tavuk haşlama, yeni balık başladım) yanına pilav makarna gibi karbonhidrat. Bazen kıymalı çorba ( tarhana, yayla ya da irmikli) yapıyorum. 5. ayda tek, 6. ayda 2 öğün verdim. 1 yaşına kadar tuz ve şeker hiç vermeyeceğim için yemeklerini ayrı yapıyorum. Hep doktorun yönlendirdiği şekilde ilerledim.