aybarsbebekk Bebeklerde ne zaman ayrılık kaygısı başlar 7,5 Aylık bebeğim var herkesin kucağına gider herkesin kucağında iken güler aslında güzel bir şey ama bana bağlı olmadığını düşündürüyor bu durum beni. Hep böyle mi devam edecek Acaba karakteri mi böyle?
Snowglobe aybarsbebekk bence bebek ile alakalı. Kızım 3 yaşında daha hiç kimseye gittiğini görmedim .
gokcemericc 8 aylık benimkide öyle bilmiyorum benimde aşırı moralim bozuluyor. Herkesin kucağına gidiyor ailede. Babasının kucağından benim kucağıma gelmek istemiyor. Anneannesinin kucağından gelmiyor bide. Ama benim kucağımdan herkese gidiyor. Benide çok üzüyor. Sanki ben olmasam babası ve anneannesi ile mutlu mutlu oturacak gibi
zumra-19 Bugünlerin keyfini çıkart derim kızım 1.5 yaşından sonra anne bağımlısı oldu babasına dahi gitmiyo beni başka odaya tek göndermiyo şuan 22 aylık çok zor işim olsa asla kimsede durmuyor