reyreylo Kızlar merhaba. Kızım 9 aylık. Sabah 7 gibi uyanıyor ilk uykusunu 9:30-10 arası yapıyor genelde. Yaklaşık iki saat uyuyor. İkinci uykuyu yaptırmakta çok zorlanıyorum güç bela uyursa uyuyor bazen de uyumuyor. Sizin bebekleriniz gündüz kaç uyku yapıyor? Tek uyku yapması normal mi?
aysebb reyreylo 2 uyku yapması lazım ilk uykuyu uzun uyumasın ilk uykuyu max 1 saat uyutun uykuya doymasın yani ilk uykuda. Ben öyle yapıyorum kızım 12 aylık 2 uyku yapıyor ilk uykusunu max 1 saat yaptırıyorum yoksa 2. uykuda sıkıntı oluyor. Öyle deneyin yani
prensprenses2 reyreylo Erken kalkarsa ya da gece kalkarsa gece tekrar yatmasıyla 3 uyku normalde 2 uyku yaptırıryorum onuda zorla 1 saat salıncakta sallaya sallaya kızım 7 ay 11günlük
reyreylo gde3845 gündüz uzun uyuyunca yeterli oluyordur belki diye çok zorlamıyorum açıkçası ama dediğiniz gibi bu ayda tek uyku yapması normal değil diye biliyorum ben de
reyreylo bisenakillisinzaten tek uyku yaparsa en geç 9 da uyumuş oluyor ama iki uyku yaptırdığımda 10 a kadar zor uyuyor
reyreylo aysebb öyle yapmak lazım aslında. bebekliğinden beri uykuları çok uzun ve o zamandan beri uyandırmaya kıyamıyorum ama böyle de daha beter oluyor
bisenakillisinzaten reyreylo benim kızım da 9,5 aylık 7-7.30 gibi kalkıyor 10.30 gibi uykusunu yapıyor bazen bir saat bazen 1,5 saat uyandıktan 3 saat sonra tekrar uyutuyorum O da genelde yarım saat uyuyor. Ama uyumadığı zamanlarda oluyor ben akışına bıraktım ya 😁
aysebb reyreylo 9,5 aylık olduğundan beri benim kızım 7 de kalkıyor genelde 10.30 da ilk uykuya geçiyor 1 saat. Daha sonra 15.30 ikinci uykuya geçiyor 1 saat. Bu şekilde yani akşamda 20.30-21.00 gibi kapanış
Helincik aysebb ne güzel ya. 8.30-9.30 uyanış İlk uyku 12.00 bazen 14.00 İkinci bazen var bazen yok. 22.30-23.30 kapanış :((
Baharttttt Benim kızımda 9 ay 23 günlük 2 uyku yapıyor genelde 45 dakika şanslıysam yada desteklersem 1 saat akşamda 20:30-21:00 kapanış. Ama bir arkadaşımın 10 aylık bebeği tek uyku yapıyor bebeğe göre değişebiliyor uykulu değilse dayanabiliyorsa tek uykuya erken düşen bebeklerde var