Önceden yani 1 hafta öncesine kadar 18.30 gibi uyurdu şimdi 20.30 ve sabah yine aynı saatte kalkıyor 6da ayakta ve geceleri 19382928 kere kalkıyor dişten sonra düzeni çok değişti ve su içip yatardı artık yatmıyor emzik emerdi emmiyor ayaklarını yukarı kaldırıyor vuruyor tekrar kaldırıyor gene vuruyor öyle bi ağlıyor ki degşet derecede sanki kopardım bi yanını dayanamıyorum artık tek dediği meme bu yüzden gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum ailem yok eşim yok tek başıma bakıyorum aşırı zorlanmaya başladım geç yarsa da aynı saat erken yatsa da aynı saat ne kendime zaman ayırabiliyorum zaten iğrenç bi yerde yaşıyoruz hiçbir aktivite ya da bir olanak yok psikolojim gerçekten bozulmaya başladı sizin uykularınız nasıl yalnız olmadığımı hissetmek istiyorum