helenistikbazalika şahsi fikrim implant daha güvenilir . Spiralde oluşan kaymadan çok hamile kalan var ve yeni bir bebek şu an istemiyorum. Bu yüzden bu yöntemi tercih ettim. Çevremde de var kullanan onlara danıştım süreç nasıl diye.
Çok kolay takılıyor zaten.
Yan etkisi tabii ki var. Direkt olarak hormonlara etki ediyor regli olmuyorum. Taktığım günden beri bazı aylar akıntı şeklinde olduğu oluyor. Genel olarak hiç regli olmadım. İyi mi kötü mü tartışılır.
Hamile kalmadan önce reglilerim aşırı şiddetli ve ağrılı geçerdi. Olmadığım için mutluyum. Sağlım açısından önemini bilmiyorum. Bu regli dışında belki birkaç ay şişlik yapabilir regli düzensizliiğinden ama geçiyor.
En azından bende öyle oldu.