Bebeğim 6 günlük sezeryan oldum ilk gün sütüm biraz geldi sonra gelmedi mecbur mama verdik şimdi tek göğsümde sıkınca direk süt çıkıyor diğerinde pek fazla gelmiyor sizce karnı tek göğsümle doyuyor mudur. Sürekli bi aranma refleksi var bu her bebekte mi oluyor mamayı da verme dediler birden kestim acaba azar azar vermeli miydim