aslanmommy Tarhanayı bildiğimiz suya atıp yapıyoruz öyle değil mi ? Bataklık gibi oluyor suyu fazla koyunca sırf su oluyor? Bi tarif alırım bilirkişilerden
Adatvs aslanmommy 1 su bardağı suya 3 tatlı kasigi koyun kısık ateşte pişirin. Ilidiktan sonra 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ekleyin
aslananne27 aslanmommy 3 tatlı toz tarhanayı küçük derin bi tabağa alıyorum üstüne bir su bardağı su eklıyorum ( soğuk su) ve 30 dk bekletiyorum ara ara da karıştırıyorum süre bittikten sonra tencereye biraz terayağ çok az salça koyup kavuruyorum üstüne 3 su bardağı su ekliyorum ve kaynamasını bekliyorum fokurdadımı tarhanamı üzerine döküyorum çırpıcı ile karıştırıyorum topaklanmasın diye 5 dk piştimi yeterli oluyor kıvamı ne sulu ne katı oluyor ben hep böyle yapıyorum 😊
Northstar28 aslanmommy ben önce tereyağ ile salçayı kavuruyorum sonra tarhanayı atıp 3 4 saniye kavurup su ekliyorum ( soğuk su ) salçasız yaptığımda bebeğim sevmemişti
Deletedmom_216 aslanmommy oglum icin daha yapmadim ek gidaya yeni gectik. Ama kendimize yaparken once ben yağda kavuruyirum biraz salca ile sicak su koyup kaynatiyorum. Suyu ilk basta as koyuyorum ki kivamini ayarlayabileyim ☺️
aslanmommy Adatvs aslan1007 Nacafa aslananne27 Northstar28 Deletedmom_216 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar💕
aslan1007 Kaseyle ölçün mesela 2 kase yapacaksanız 2 kase su 2,5 yemek kaşığı da tarhana koyun ben böyle yapıyorum şu gibi de sevmem biraz koyu güzel oluyor afiyet olsun💕