Munchkin ürünleri çok iyi. 6lı kaşık almıştım kullanıyoruz suluğunu aldım o da koku akıtma vs yapmıyor 1 yıldır elimiz ayağımız oldu. O silikon tabaklardan almanızı tavsiye etmem gereksiz kalıyorlar evdeki kaseler daha kullanışlı. Blw önlüğü iyi oluyor her yer batmadan çıkarıyorsunuz. Bir de şu cepli silikon önlükleri baya kullandık.