deruni Kızlar merhaba 20 gün oldu duğralı meme ucuma yakın yerde nohut büyüklüğünde bir şey hissettim sizce ne olabilir
diloslarrr deruni daha önce hiç muayene oldunuz mu ufak kistler oluyor zararsız bende var ara ara öyle hissederim bellimi tarz bir şeydir
_YanakReisinAnnesii deruni daha yeni doğum yaptığınız için süt düğümü de diyorlardı sanırım böyle birşey olma ihtimali çok daha yüksek. Korkutmayın kendinizi lohusa halinizle,yeteri kadar düşünecek,korkacak şeyi oluyor lohusa insanın zaten 😅
diloslarrr deruni canım korkma fibro kist diyorlar büyüm ihtimalle onlardandır bir şey olmuyor bende de var ya da süt düğümü gibi emzirme döneminde yaşanabilen durumlarda olabilir memede şekil bozukluğu kızarıklık ağrı yanma yoksa korkmana gerek yok müsait zamanda hala varsa bi baktırırsın yine aklından çıkar en azından