1kub1ra deleted20517 birikim yapma şansımız yok yani birikim yapıp çıkalım desek olmaz ama sizce nasıl yapabiliriz fikir verebilir misiniz
deleted20517 1kub1ra bizimde bir miktar eksiğimiz çıktı taşınirken bizde guvendigimiz bir kaç kişiden borç aldık,eğer sizinde guvendiginiz birileri varsa borç almanızı öneririm en azından faiz falan ödemezsiniz
Nurgul_54 Kredi yerine keşke birinden altın borcu vs alabilseydiniz sizin için daha iyi olurdu ama yapacak bir şey yok hakkınızda hayırlısı olsun Rabbim hanenize bereket bolluk versin inşallah