Kızlar 20 gün önce ishal olduk 16 aylıgız tahlıl fln yapıldı bişey cıkması probıyotık kullandk vs ara ara duzeldı ama genelde hep sıvık onceye göre normalde 2 kere kaka yaptgı olurdu ama şu iki gundur yine 4-5 e cıktı onun dısında bı sıkayetmz yok normal mi hastalık mı anlamadm