
Merhaba herkese. Nevresimde böyle bir yırtık gördüm başta güve vs sandım ama kime göstersem kesilmiş dedi. Bugün soldaki yuvarlağı katladım tam denk geliyor. Sağdakinde de makas izleri var üst kısımda. Aklıma saçma sapan şeyler geliyor. Fikri olan var mı ? Kesik mi sizce öyleyse de kim neden kesmiş olabilir