seymaensarrr Kızlar oğlum 24 ekimde 36 aylık oldu.Eylül ayında 35 aylık olduğu için devlet anaokulunda sistem kabul etmedi. Şuan 36 ayını doldurduğu için gitsen kabul ederler mi bilgisi olan var mı
Sermec27 seymaensarrr benim bildiğim devlet ana okulu 58 Aydan önce alınmıyor devlet anaokuluna benim oğlum 40 aylık almadılar mesela
alpsmother_ seymaensarrr kayıt dönemleri geçti ama sonradan kabul ediyorlar mı bilgim yok canım tekrar onlarla görüşmen lazım
maygirl seymaensarrr 4 yas olunca dewlet aliyor 3 devlettw yok cok nadir yerlerde belirli kontenjan var ama cok cok nadir.özel kresler var 3 yaş icn
seymaensarrr Sermec27 Zeynepefemm Yok alıyorlar 3 yaşında ama 35 aylık olduğu için sistem kabul etmedi