yeni_anne__ Bende hamileyim. Ama bana kanal ve dolgu yapılıyor şuanda. Önce dis muaynesine gidiyorsunuz yapilacak islemleri kullanılacak ilaclari size yazıyorlar. Sonra Kadın doğum doktorunuza dişciden aldiginiz kağıdı götürüyorsunuz kadin dogum doktorunuz da izin verdiğine dair imza kaşe basıyor. Onu da dişçiye götürüp anca öyle işlem uygulanıyor
(Bende hem dişçi hem kadın doğum özele gidiyorum) yine de istiyorlar belge