Kızlar bu ıkıncı sorum. 4 Ay 8 gun once normal dogum yaptım. Ic dıkıslerım hala agrıyor. Akıntı da cok fazla var bitmiyor yanı akıntım. Ama kotu koku kasınma VS yok. Bu dıkıs agrısının bu kadar uzun sürmesi normal mı? Birliktelik cok agrılı oluyor. Acaba yanlıs bısey mı yapıldı bana. Cunku doktordan ebeden hıc memnun kalmadım ben. Aklıma bu geliyor?