Bebeğim 6 aylik olacak. Ama gelisiminde acaba simintilar mo var diyorum. 8.5 kilo ayaklari ustine basabiliyo ama yarim donuyo tam donemiyo. cok.aglamiyo cok.nadir ağlaması var ve az ses cikariyo normal mi oyuncaklara uzanıp alabiliyo. Sizin bebekleriniz nasil endesilenmelimiuim