1234hevlin Kızlar bebegım 4 Ay 8 gunluk. Ikı gundur ayaklarını birbırıne cok surtuyor. Hani kasınır ya oyle ozellıkle emerken cok fazla yapıyo. Neden olur bu acaba? Normal bir durum mu?
muzicelerim2 1234hevlin beş aylık oğlum yaklaşık bir aydır yapıyor hala geçmedi ayakta çorap durmuyordu artık külotlu çorap giydirdim
bisenakillisinzaten 1234hevlin normal tabii benim bebeğim de hızlı hızlı yapardı Ateş çıkaracak diye çok korkardım