emirtimr1 aventin yeni serisini kullanmanı tavsiye ederim cam olanı alırsanız daha iyi olur cam olanın kutusu yeşil. Kolik başlıklı ayrıca onlar gaz da yapmıyor yeni olanlar bebek ne kadar çekerse o kadar geliyor tamamen anne goğüs ucuyla aynı meme reddi de yaşamazsınız