Merhaba kizlar benim kızım üç yaşında üç yıldır çok zor dönemlerden geçtim artık tükendim. Kızım çok güzel konuşuyor dil becerisi anlama kapasitesi yaşıtlarin üstü bunu ben değil psikolag da söyledi. Aşırı aktif hareketli sürekli birşeyleri öğrenek istiyor bunları yaparkende asla yanlız değil benle ya da babası ile yapmak istiyor. Masa başı oyunlarda etkinliklerde de iyi oturuyor ama asla yanlız yapmıyor kesinlikle başında biri olacak. Dışarıda yürümek istemiyor kucakta tasinmak istiyor. İstemediği olsun ağız dolusu ağlıyor. Evin içinde rabotlasmis bir şekilde dolaşıyorum. Bana yardım lütfen hergun ağlıyorum artık. Kızım tek çocuk o sıkılıyor diye hergun dışarı çıkarmaya özen gösteriyorum. Dışardaki cocuklarla da oyun kuramıyor sürekli bir huzursuzluk içindeyiz. Psikolog bize sadece kreşe gönderin dedi. Çok küçük kreşe gitmesine içim el vermiyor. Ve fiyatlarida çok yüksek.