Çalıştığım kurumda anne olan herkes süt izninin 2. Altı aylık kısmında 1.5 saat erken çıkmak yerine cuma günleri idari izinli sayıldı. Bende yanımdaki birinin aylarca rapor almasından ötürü bu cuma günlerini kullanamadım. Şimdi bu rapor alan kişi yıllık izin kullanmak istiyor ve bana yine cuma günü gel idare et deniyor. Sinirimden çatlamak üzereyim siz olsanız ne derdiniz?