Kızlar kızım 12 aylığa kadar gayet düzeni olan bir bebekti ne olduysa 12.aydan sonra oldu akşam 8 buçuk 9 buçuk gibi yatıyor ama gece herhangi bir saatte kalkıp 2-3-4 saat uyumadığı oluyor bu yüzden de 10-11 arası kalkıp öğlen 2 de ilk ve tek uykusunu yapıyor. Sizde gece kalkmasının sebebi acaba akşam 8 buçuktaki uykusunu 2.uyku gibi mi yapıyor ? Sabah 7-8 arası uyandırmalı mıyım? Anlatabildim mi bilmiyorum