Niloyaametee Kızımı uyutuyorum gecenin bi yarısı ya da sabaha karşı yanımıza geliyor. Tatilden dönüşte böyle oldu . Hiç sekmiyor her gün yanımıza geliyor nedeni ne olabilir yaşayan var mı?
Zeynepefemm Niloyaametee ben hergun yaşıyorum bu durumu yıllardır. Gece oğlumu yatağına bırakıyorum sabah bi bakıyorum yanımda 🤷🏻♀️
Hkubraaa Niloyaametee bizde durum aynı uyuturum gece 3 4 gibi yanımıza gelmek ister..korkuyorlar sanırım.. yanımızda daha güvende hissediyorum muhtemelen deliksiz uyuyor
Bademll_eda_ Niloyaametee aynı biz de öyleyiz ve 3,5 yaşında..gece 3-4 direkt yanımızda 🤭ve capraz yatıyor, yapacak bişi yok sanırım yavaş yavaş bırakır dkye Umut ediyorum 💕
delirmeceler Niloyaametee ikizlerimi 8 ay olucak yanımdan ayıralı 3 yaş oldular hala geliyorlar ve hala uyumuyorlar akışına doğru saldım gidiyorum
Dumere Niloyaametee bizimkide aynı 3 yaşına girecek Ocak da anne yani beşik olmasına rağmen gece yanimiza gelir , ve cok dağınık yatıyor biz rahat edemiyoruz odasını ayıricaz çözüm olacak mı bakalim
Dumere Gul-42 sjsjjssjs bunu tahmin ettiğimiz için besiginide kaldirmiyacaz en azından uyudukca besigine atıyoruz azda olsa dinleniyoruz
momtgb0676 Keşke benim 3.5 yaşındaki kızımda yanıma gelmeyi kabul etse zorla odasına götürüyor beni tek kişilik yatağında gecelerim zehir oluyor:)
Niloyaametee momtgb0676 oda ayrı sıkıntı benim kızımın yatağı büyük Allah’tan yoksa tek kişilik de yatmak çok zor dağınık yatan çocukla
ayyybayilacegim 6 buçuk, 5 ve 1 buçuk oğullarımla halâ aynı yatakta yatıyoruz. Aslında alışmışlardı kendi yataklarına ama kardeşleri olunca kıskançlıktan baş edemedim, yanımda uyuyorlar hepsi.
Ococila 4.5 yaş oğlum iki yaş kızım her gece geliyorlar Oğlum yanıma kıvrılıp bir kere yataktan düşünce ben de çareyi yere döşek sermekte buldum iki tane yanyana döşek seriyorum gelen yerde döşek de yatıyor en azından bizi uyandırmamış oluyorlar ya da yataktan düşme tehlikeleri olmuyor yine her gece kendi odalarında uyutuyorum sabah uyanıyorum yerdeki döşek te ikisi de😅