Ben 1 aylıkken verdim tuttu sonra meme reddi yaşadım 3 aylık olduğunda elini emiyordu emzik emsin dedim bu sefer emziği kabul etmedi biberonu bile kabul etmiyor şuan. Plastiğe alışınca memeyi, memeye alışınca plastiği reddediyor. Ama arkadaşımın çocuğu öyle değildi emzik biberon meme hepsini kullanırdı tık etmezdi çocukta.