monaroza88 prematüre hesaplamasına göre oluyor. Mesela benim oğlum da 36 haftalık doğdu. 40-36= 4 hafta. Düzeltilmiş ayını söylerken doğduğu aydan 4 hafta çıkararak söylemem gerekiyor. 2 yaşa kadar doktor kontrollerinde bu şekilde geçer. Ya da yaşıtlarını yakaladığı zamana kadar. Biz prematüre olarak hesaplamadık ama hiç. Doğum kilosu ve gelişimi normal seyrinde gittiği için prematüre olarak görülmedi.