Maksentug anlatılmaz yaşanır 😅 büyük oğlum 3 yaş 3 ay küçük oğlum 7 ay 10 günlük,bügün eşim evde ve ikimizde doğru düzgün kahvaltı yapamadık, çaylarımız soğudu 😆 normalde sabah kahvaltısına evde olmaz işyerinde yapar, hergün böylemisiniz diyor bana 😂 çocuklar durmuyor bağrış çağrış masada oyuncaklar falan 😁