Ess92 Bhr-inci benim küçük kızım 3 aylık kontrolünde 6300 gramdı büyük kızım 5500 gramdı. Önemli olan doğum kilosu
butterflyy_ Bhr-inci doktorum 3 aylık bebek doğum kilosunun 2 katı olmalı demişti bi kaç yer de de okumuştum burdada yazanlar var ama doktor sağlıklı dediyse biraz daha güzel beslersin kapatırsın inşallah
ikikereanne_ Bhr-inci 3 bucuk aylik 8,5 kilo. Benimki ileride biraz sadece anne sutu aliyor . Kafasini tutuyorsa size gulumsuyorsa hic siknti etmeyin bu sekildede kucaklamak cok zor bide birinci kizim daha 22 aylik
Fatma06-10 Bhr-inci sütun yağlı kısmını almasını sağlayın.Göğusten en başta yoğun olmayan ön süt gelir ardından yağlı olan son süt gelir.Mesela iki göğüsten biraz biraz emzirmek yerine tek göğüsten sonuna kadar emmesini sağlayın ininci emzirmede de diğer göğüsü emzirirsiniz.Sadece emzirdiğiniz için mama da içmiyor ise bu dedigimdem başka bişy yapamazsınız.
Bhr-inci niloyaaa dogum kilosu 3300 iki katı olması gerekir diyenler var öyleyse 6600 falan olması gerekiyor
Fatma06-10 Bhr-inci rica ederim ayrıca sütünüzün kalitesini artıracak şeyler de yiyebilirsininiz proteinden zengin yiyecekler,ceviz,hurma,incir,badem..
ilay-mom Bhr-inci normal diye söylüyor ama mama takviyesi de yapıyorum günde iki kere 60 ml daha cok sık sık emziriyorum zaten 15 günde 4 cm uzamış bana göre iyi geldi ama bilmiyorum normal mi
Bhr-inci ilay-mom ben de günde iki üç kez mama takviyesi yapıyorum ama kızım yemiyor doktor da sıkılmıştır mamadan ve kilolu bir bebek olmayacak diyor
ilay-mom Bhr-inci benimki mamayı cok seviyor fazla versem onu bile içicek , siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
Bhr-inci ikikereanne_ kafasını tutuyor ve gülümsüyor çok hareketli bir bebek doktor beş altı aylık bebek yapıyo bu hareketleri diyor