Herkese merhaba. 4. ayına yeni giren bebeğim son 2 haftadır asla uyumuyor. Bildiğin uykuya dalamıyor. Uyumak için ağlıyor. Çok çabalıyor yavrum ama uyusa bile Max 20 dakika sonra tekrar uyanıyor. Bu döngü sürekli gece gündüz devam ediyor. Doktor besin alerjisi olabilir diyor ama gazdan başka belirti yok. Gazımız da eskisi kadar çok kalmadı uykusunu kaçıracak durumda değil. Başına böyle bı durum gelen, yaşayan var mı acaba. İkimizde zombi gibi geziyoruz evde uyumadigi için sürekli de huzursuz ne yapacağımı şaşırdım