gunes3134 varsa elinde önce iç yağı güzelce kızarana kadar kavur yağını bıraksın sonra da eti ekle bu aşmada altı harlı olacak etin rengi dönene kadar ara ara karıştır suyunu bırakınca altını sonuna kadar kıs koy kapağını ara ara karıştır suyunu çekene kadar pişsin 1 saati bulur ama çok güzel pişer biz de hep dana eti kullanıyoruz hep böyle yaparız kavurmayı dondurucuya da bu şekilde pişirip koyarız kuru fasulyeye de ondan ekleriz