kuzeyselin Oğlum 4 buçuk aylık 2 haftadır uykudan ağlayarak uyanıyor ama nasıl bir ağlama içli içli sadece memede sakinleşiyor sonra gözünü açıyor kendine geliyor ve eller hep ama hep ağzında elleri ağzı kıyafeti tükürük içinde sırılsıklam hep bu diş ne zaman gelir ya :(
sincapailesi kuzeyselin 4. Ayda başlıyor arada bi hafifliyor, biz 10 aylığız iyice bastırdı. 4. Ay atağı yaşıyorsunuz bide muhtemelen hepsi bir araya geliyor umarım kısa sürer bizimki uzadıkça uzuyor
Prenses_annesi22 kuzeyselin ahh ahh 3 aylık oğlum önlük takıyorm 1 saat ıcınde sırıl sıklam oluyor salyasından eller agızdan cıkmıyor sureklı baloncuklu köpük yapyo yoksada agzından akıyor kusar gıbı valla bızde suan yok oyle aglama ama bu saatlere doğru 2saat uyuyor sbh 8de kalkyo bazen dha erkekn 5dk uyuyo klakıyo akşama kdr bzen uyanık hep 😒cıksada rahatlasak
ayisit Bizim de 4. 5. Aylar bastırdı iyice uyku düzeni ağlama krizleri huysuzluk vs çok oluyordu salyaları da iyice artmıştı tam 6,5 aylıkken ilk dişi patladı alttan (tek diş) 7,5 aylık şu an ikinci dişi de geliyor hafiften çıktı.