minikoalaannesi sarılık tehlikesi tamamen bittiyse, doğum kilosuna ulaştıysa, gün içinde 5-6 çiş ayrıca kaka yapıyorsa emzik verebilirsin bence. Ben de 10.gündü sanırım verdiğimde yoksa baş edemiyordum. Ama yine de bol bol emzirmeye özen göster şuan midesi küçük ve çenesi kuvvetli değil o yüzden hem çok uzun emecek hem de kısa aralıklarla hep emmek isteyecek