Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 2 ay önce spiral taktırdım ve geçen ay kontrole gittiğimde yerleşmiş dediler… bu ay adetim 1 gün geçti gebelik olduğunu düşünmüyorum ama korkmuyo da değilim eczanelerde kapalı test de alamadım adaçayı papatya falan içtim ama söktürmedi korkmaya başladım 🥹🥹