nur000 Evlilik yıl dönümümüz 15 gün sonra ne gibi planlar yapmalıyım hiç aklımda bir şeyler yok sevgililer gününde gecen sene evde masa hazırladım hediye felan aldık ikimizde eşime güzel süpriz yapmıştım şimdi hiç evde yapasım yok ne yapsam acaba ya eşimin de şimdi aklında vardr bişeyler ama bilmiyorum bu sefer dışarıda olabiliriz diye düşünüyorum sizce
ArvenMom nur000 güzel mekanda rez yaptırmıştım yemek için daha öncesinde evi hazırladım güzel bir gece için alkol meyve vs tarzında sonrasında ev de loş ışık vardı ve küveti hazırlamıştım geldiğimizde güzel bir müzikle eşlik etmişti güzel bir gündü (:
Friends nur000 Geçen yıl evde yaptiysaniz bu yıl değişiklik olması acisindan dışarda kutlama yapmanızı öneririm. Bol eğlenceli, çalgılı cengili, şık bir yer olsun bence…
mondecaidensecmeler nur000 ilk yildomumde oğlumu kayınvalideme vermiştim güzel vakit geçirmek için😂 pasta yaptım durumumuz pek yoktu hediye almadık öyle geçmişti. Sonralarda pasta aldık eşim hediye aldı öyle geçti
SweetMom__ Geçen sene ailemi piknikte mangala götürdüm çok güzel bir gün geçirdik sonra hediye alacak durumumuz yoktu eşime onun yerine bebek bezi alırsan mutlu olurum dedi öyle geçmişti😄
nur000 pasaklisinkukuli o da yapar sizene bende yapmak istiyorum siz her şeyi eşinizden mi bekliyorsunuz
nur000 ArvenMom evi felan ben ayarlarım da mekanı eşim ayarlasın ya 😂 bende hani ilk sene acaba evde mi yapsam diye düşündüm tekrardan.. çok güzel yapmışsınız daim olsun mutluluğunuzz 🌸
SweetMom__ nur000 tesekur ederim canım seninde yil dönümün kutlu olsun ailenle nica yillariniz olsun💟
pasaklisinkukuli nur000 evet evlilik yıl dönümü o beni yemeğe götürür her şeyi ben mi düşüncem onun da doğum gününü ben özenirim fikrimi söyledim ayrıca kadınlar olarak bize yapılmalı düşüncem bu
PamukPrensesannesii pasaklisinkukuli Evlilik yıl dönümü iki taraf için de ortak bir gün olduğu için sürprizi kadın da erkekte yapabilir bence. 🌺
nur000 pasaklisinkukuli haklısınız ama o da özel günleri hep yapar ben değişiklik yapmak amaçlı sordum sadece teşekkürler fikriniz için
nur000 Friends ya ilk evlilik yıl dönümümüz doğum günü ve sevgililer gününü evde kutladık güzel olmuştu bu da değişiklik olsun demi ya hep evde de olmaz 😃