Mrcasl-1 Merhaba. 🌸 Biz bulunduğumuz şehre geleli 2 sene bitti. İlkinde başvurduk olmadı, 2.ye başvurduk tekrar ve hala bekliyoruz. Eşimin sırası 70lerdeydi, şimdi yeni tayini çıkıp gelenlerden puanı daha yüksek olanlar önüne geçtiği için sırası 90lara geriledi. Ekim, Kasım gibi çıkmazsa önümüzdeki yıl için yeni başvuru zamanı yine başvurucaz. 😑