ecekusumm yukarida yazdim ama sizin icin tekrar yazayim. Globber tek elle kullaniyo, manevrasi kolay, bi kucagimda cocuk, sirtimda canta varken 4in1 modelini diger elimle merdivenden cikariyorum. Doona yatatinvar ama ebati küçük, cocuk 3yasina geldiginde zor sigar hele iri bi bebekse. E bebek markasinin kullananlari goruyorum carsida pazarda onlar 2elle kullanmak zorundalar bide cok hantal gorunuyo karsidan, agirligi nasildir bilmiyorum. Bu plastik panda bisiklet dedikleri cocuklarin ilgisini ceksede kullanilan malzemesinden sanirim o pandalari, sepeti felan parcalaniyo yaklasik 6 7 ayda. Kraft 6in1 bakmistim bide ama o 2tekere kadar düşmüyor diye almadim. Globerin eksigi yatarinin olmayışı, satis esnasinda sele sepet olmayip ayri almak durumundasin, bide benim aldigimin tentesi ruzgarda savruluyo ama gunesten koruyo yinede.