mucizemm94 yıkamadım göze alamazdım bunu. Ama yine de göbeği enfeksiyon kaptı hava çok sıcaktı benim terim ona geçti herhalde emzirirken vs nemli kalmış olabilir, gümüş nitrat ile işlem uyguladılar. O işlemden sonra da üç gün bekledik yani 10. gün filan yıkadık bebeği. Vücudunu saçını ıslak mendille ve kaynamış soğumuş suyla pamukla sildik o süreçte