Kızlar 1 yaş aralı 2 bebişim var büyüyen beşikler varmış 2. Beşiği almak mantıksız olacak kullanan var mı aranızda ikinci beşik almak yerine büyüdüğünde biraz daha yatsın bari. Yatak odasında 2 beşikle sığabildiğimiz kadar sığıyorız alanımda dar yanı kullanan varsa hangi marka vs ne önerirsiniz?