Bebeğim sürekli kabız oluyor suyu hiç içmiyor günde toplasan 5 6 yemek kaşığı anca içiyo nasıl suya alıştırabilirim ki, alıştırma suluğu aldım aventin ucu çok akıyo nefesi kesiliyo içerken, normal biberonla denedim onlada çok içmiyo bende mecbur kaşıkla içiyorum ondada döküyo hemen ağzının kenarından doğru