fanatikfenerli Kızlar bu 5.hafta atak dönemi diye bişey varmış 37 günlük sürekli emmek istiyor emmeyi bırakınca uyanıyor 1 haftadır böyleyiz birde gaz problemimiz var zaten çok huysuz uykuya dalamıyor var mı benzer şikayetleri olan??
Ikrazumra19 fanatikfenerli 5.hafta ile alakasi yok canim normal bebegin huyu degisir seni ister o yuzden emmek istuyor guvende olmak istiyor
Eda3536 fanatikfenerli bizde 35 günlüğüz karnı tok altı temiz gaz da çıkıyor ama ağlaması durmuyor 2 gündür böyle bazen yemiyor bile sadece ağlıyor 😢
fanatikfenerli Eda3536 atak. Haftası varmış gerçekten internetten bakıyorum da bugün bitiyor muş bizim ki bakalım 2 haftadır böyleydi bakalım şimdi nasıl olacak rabbim yardım etsin ya
Eda3536 fanatikfenerli 2 haftaya yakın sürüyorsa baya zorlayacak demek bizi gerçekten zormuş napalim canları sağ olsun da atak vs gelir geçer diyeceğiz canım 🙏🏻
fanatikfenerli Eda3536 bilmiyorum ama ben çok zorlandım gerçekten çok aşırı yordu beni belki herkeste aynı şekil olmuyordur 😊