Annesininguzusu merhaba bebeğim şu an 46 günlük, ve ilk defa kakasında iplik şeklinde kan gördüm. Arkasından yastığı kakada da aynısı oldu ama minicik. Normalde gazlı bir çocuk, döküntüleri bazen oluyor ama abisi ve babası onu çok öptüğünde, kafam çok karışık çok tedirginim siz ne yaptınız acaba?