Arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık. Bugün sabah uyandığımda sol mememin ağrıdığını hissettim. Şişmiş ve üst tarafta sert kitle var sanki şişliğin dışında ve dokununca ağrıyor . Sağlık ocağına gidecektim ama bugün kapalı. Bu nedir bilgisi olan var mı? Ben doğumdan sonra hiç böyle bir problem yaşamadığım için bilmiyorum. Mastit böyle bişey mi acaba onu da hiç bilmiyorum.