nehired 3 buçuk 4 aya yakın kızım var 3 ay kontrolünde 6,200 di kanguru kullanabilir miyim. Birde hangi kanguru yu önerirsiniz. E bebek baby plus star kanguru yu öneriyor bir arkadaşım. Temiz sağlam ikinci el bulsam belki alırım bulamazsam mecbur sıfır
MerveH_ nehired yenidigan aparatli kangurular var onlardan alıp kullanabilirsin bende 3 ve 4. Ayda basladim
lucifermorningstar nehired Kızım 40 günlükken kullanmaya başladım babyjörn tavsiye ederim kısa süre kullanacağımı bildiğim için satın almak yerine kiralamini den 6 aylığına kiralamıştım.
Mammamiaa nehired ben 2. Ayda kullanmaya baslamistim. Kesinlikle kangurudan kanguruya degisiyoe kullanim baslangiclari. Benim aldigim babyjorn mini . Direk yeni doğandan itibaren kullanabiliyorsun. Suan bebegim 7bucuk aylik hala Kullaniyoruz :)
leylannpembemontu nehired bende mamadus kullanıyorum yenidoğan aparatı var bide bel destekli muhteşem
nehired lucifermorningstar ben şimdi baktım bu kiralaminiye kiraladığımız ürün bozulur yada bi zarar gelirse nr yapacağız anlatır mısınız
lucifermorningstar nehired Yani onu müşteri hizmetlerini arayıp sorun kiralayacağınız ürüne göre bilgi verirler ben kanguru kiralamıştım bozulcak veya zarar gelcek bı ürün değildi dikkatlide kullandım açıkçası zaten bayağı sağlam
delihatun01 nehired sıfırını yada ikinci elini almak daha mantıklı bence kiralamada insan diken üstünde olur birsey oldu olucak büyük ihtimalle birsey olursa parasını alırlar
Mammamiaa nehired bence ikinci el ona benzer birsey bulabilirsiniz yani kullanmaya baslayin derim faydasini gorursunuz. Sling denediniz mi peki ? Biraz zahmetli takmasi ama onu da kullanmistim evdeyken
nehired Mammamiaa evet sling aldım hiç olmadı o çocuğum rahat edemedi ona benzer başka hangi kanguru olabilir .