iremp Merhaba doğduğundan beri kitap okuyorum. Ekran çok nadir. 12 aylıkken işe başladım ve çok zor oldu ikimiz içinde. Bebeğimde hala kelime yok. Tüm komutları anlıyor ve yapıyor. Hafızası çok iyi. Sizce nerede hata yapıyorum:(
tekbasimabakiyorum iremp hiçbir yerde. Bazı çocukların zamanı vardır, geç de olsa elbet konuşur. Bir sağlık durumu yoksa biraz sabır gerek annesi
ogretmenannee_ iremp Kitap okumalarına belki ağırlık verebilirsiniz diye düşünüyorum ve tamamen süreçle birlikte gelişecek iyimser olmamız gerek. Ve yansıma sesler gibi şeyleri mevcut mu onlar da sayılıyor çünkü belli bir yaşa kadar 🌸
tekbasimabakiyorum ogretmenannee_ kızım 17 aylıkken 50den fazla kelimesi vardı ama 16 aylıkken sadece 5-6 kelimesi vardı 😁 şimdi 21 aylık sohbet ediyoruz üçlü cümleler kuruyor
ogretmenannee_ tekbasimabakiyorum Yazınız beni çok heyecanlandırdı 🥹 birçok kelimesi var ama aktif olarak kullanmıyor o yüzden çok merak ediyorum o cümleler sohbetler ne zaman dökülecek diye sağlıkla büyüsün hepsi 🌸
iremp tekbasimabakiyorum haftaya 17 aylık olacağız biz de erkek bebek. Yolda yürürken evini vs sorduğumda gösterebiliyor olmasa artık endişe duyacağım…