Arkadaşlar Türk kahvesi Makinesi almak istiyorm bütçem 2 3 bin TL arası bu aralıkta olup kullandığınız güzel kahve yapan makine önerisi verirseniz memnun olurum 🥰Arçelik 3300 olanı dusunuyorm ama kararsızım onu kullanan varsa memnun musunuz fikirlerinizi bekliyorm