Semre42 Ask2 bnim kiizm kolik bi tek bebelac gold iyi geldi onu sevdi gelisimi de gayet iyi 1 haftaya 5 aylik olcaz
Seden Ask2 ben memnunum aptamil denedim hipp denedm en memnun kaldığım mama oldu. Artk 2 numaradayiz yakinda 3e gecicez 😊
Ylmazseda Ben de kullandim oglum için aşırı gaz yaptı aptamil aldim kabiz yapti sma kullanıyorum smdi cok memnun kaldim tabi her bebek de değişir
Ylmazseda Ask2 2 ay kadar kullandim malesef hic geçmedi bide köpük yapıyordu ama sma mamasi hic köpük yapmıyor
derincansu Ben hipp combiotik kullaniyodum malesef cok gazli bi bebekli kolikti. Bitek bu mama iyi gelmisti ama sonra fiyati baya yuksek gelmeye basladi bide son 2 alisimdada mama bozuk cikti tarihi gecmis degildi ama icindeki mama nemli gibi yapis yapis ti . Bende bebelac golda gectim tereddut ettim baya ama suan gayet memnunum gaz kabizlik vs yapmadi . Bildigim kadariyla bebelac goldd sindirime yardimci oluyomus.
ceylinnn [bilinmeyen] Yeğenime kullanıyoruz, harika bir mama. Gaz ve kabızlık önlüyor, gelişimi çok güzel bir mama.
Ask2 ceylinnn çok Çok sağ ol canım ben de gazdan dolayı vermeye korkuyorum o zaman inşallah vereyim bir şey olmaz
HilalKaan Ask2 valla canim cok guzel ver. Kilo aldirmasida cok iyi benim bebegim hep aldi kilo onunla denemeden goremezsin al 350 gram bir dene