Kizilciksurubu Merhaba, Emzirirken sarkan göğüsler için korse kullanan var mı? Varsa deneyimlerinden faydalanmak istiyorum. Hangi marka kullandınız? Emzirirken mi yoksa emzirme dönemi bitince mi kullandınız? En önemlisi, işe yarıyor mu? ☺️
Gakkoyenge İşe yarayacağını sanmıyorum tek şans o da ameliyat zaten yani bu derece sarkan göğüslerimi hiçbir şey eski formuna getiremez emzirme sürecim bitsin ameliyat olmayı düşünüyorum
Kizilciksurubu Gakkoyenge Evet ben de düşünmüyor değilim :) Sürekli reklam çıkıyor karşıma internette, merak etttim kullanan var mı, işe yarıyor mu vs diye.