mgkurt bebeğim daha 27 günlük gaz sancısı ve tuvaletini yaparken zorlanma gibi durumları var gündüzleri nerdeyse meme dışında hiç uyumuyor. sürekli emmek istiyor tek rahatlatan şey o? peki bu sizce ne kadar doğru
ElifciginAnnesi mgkurt benim bebeğimde 27 günlük gaz sancısı girince yiyemiyor kıvranıyor kakasını yapamıyor uyuyor günün çoğunda damla ve probiyotikli damla veriyorum belki o rahatlatıyordur bıraz
AsyaUlku mgkurt Normal durum gazı olduğu için emmek istiyor en 3 ay boyunca böyle devam edecek siz rahatlatmak için masaj, probiyotik kullanabilirsiniz biz gaz damlası denedik pek işe yaramadı büyüdükçe düzelecek. Bağırsak gelişimi sürecinde şuanda.