mamabear_ sizi anlıyorum, biraz sert olabilir bu diyeceğim ama durumu açıklığa kavuşturmak için doğrudan söyleyeceğim, yaşadığınız tek travma bu olduğu için bun takılıyorsunuz. Zor bir gebelik, zor bir lohusalık yaşamadınız sanırım (sezaryen dışı bir sebeple zor bir lohusalık yani). Veya çocuğunuzla hiç sınanmadınız, sağlıklıyız demişsiniz, ki bu en büyük şükür sebebidir. Emin olun sağlıkla alakalı ufacık bir pürüz olsaydı dahi sezaryen gözünüze batmazdı. O yüzden size tavsiyem sezaryene odaklanmak yerine şuanınıza ve geleceğinize odaklanmanız. Geriye dönüp durumu değiştiremeyeceğiniz şeyleri kendinize dert ederseniz şimdiden, çok zorlanırsınız gerçekten. Takmayın kafaya, bebeğiniz öyle ya da böyle bir şekilde doğdu, gayet sağlıklı, siz de sağlıklısınız. Bunlar öyle büyük şükür sebepleri ki. Bunlara odaklanın