eozlem ben cikartmiyorum çünkü saç diplerinizin tamamen kurumadı 5-6 saat sürüyor, geç gelsem bile uyutmadan önce yıkıyorum. Gerçi bugüne kadar hep ya öğlen ya akşam uykusundan önce yıkadım.
Dışarı çıkıp geç geliceksem de (kışın) hiç yıkamıyorum ertesi gün yıkıyorum
(Aynı şekilde gözeneklerin açık olduğunu düşünüyorum, yetişkinlerde de çocuklarda da)
Bu arada çok pimpirikli biri değilim 10 aylikti karda oynattım mesela ama bu duş olayı beni korkutuyor.