cansumenguverdi bugün kahvaltıda bebebisküvi peyniraltı suyu ile ıslattım lor peyniri ve yumurtanın sarısı ile karıştırdım çeyrek muz ekledim
Ara öğünde sade yoğurt verdim
3 gibi de kabakları haşladım iyice piştikten sonra irmik ekledim ve robottan çektim zeytinyağı damlattım oğlum çok seviyor irmik ekleyince