Kızıma doğduğundan beri molfix kullanıyorum kasımda prima almıştım pişik yaptı sonra molfixe devam ettik kasımdan beri sürmediğim kalmadı zeytinyağı, margarin, sudocream, chico, bepanthol pişik kremi hepsini kullandım ve 3 saat arayla bezini değiştiriyorum hala geçmedi yaklaşık 2 aydır pişiği devam ediyor ve kızarıklığı bazen azalıyo bazen artıyo yardımcı olabilir misiniz ne yapmalıyım kesin çözüm ne olabilir bu kadar uzun sürmesi çok canımı sıkıyor